Nogen der ved hvor jeg kan købe denne

Jeg skal bruge 10 stk. af mm74c910n men syntes ikke rigtig jeg kan finde dem i Danmark

Nogen der har et link til indkøb i DK

/ Niels

Reply to
Qbic [6400]

"Qbic [6400]" skrev i en meddelelse news:446a3bf7$0$842$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Jeg har ikke set dem nogen steder i DK, men googlede mig til et sted i Belgien som tilsyneladende har et begrænset antal liggende..

Såvidt jeg kan tyde er de udgået af produktion, så de er pebrede: 33 Euro/stk

Du kunne evt. overveje at lave ombygningskit, hvis det er til reservedele?

/peter

Qbic [6400] skrev i en meddelelse:

Søg under hard to find parts.

Mvh Gert K.

Reply to
GK

Hej

Jeg har vist nogle liggende i en skuffe.

Send mig en mail

?? snipped-for-privacy@tele2adsl.dk

ps. fjern ??

Reply to
Rene E

Hej!

Rene E wrote: ...

Din email-adresse står ubeskyttet i FROM:-feltet, så du behøver ikke lave så mange krumspring i ovenstående :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to