Nogen der ved hvor jeg kan købe denne

Jeg skal bruge 10 stk. af mm74c910n
men syntes ikke rigtig jeg kan finde dem i Danmark

Nogen der har et link til indkøb i DK

/ Niels

Re: Nogen der ved hvor jeg kan købe denne

Jeg har ikke set dem nogen steder i DK, men googlede mig til et sted i
Belgien som tilsyneladende har et begrænset antal liggende..

Såvidt jeg kan tyde er de udgået af produktion, så de er pebrede: 33
Euro/stk

Du kunne evt. overveje at lave ombygningskit, hvis det er til reservedele?

/peter

Re: Nogen der ved hvor jeg kan købe denne

www.c88.dk/

Søg under hard to find parts.

Mvh
Gert K.

Re: Nogen der ved hvor jeg kan købe denne
Hej

Jeg har vist nogle liggende i en skuffe.

Send mig en mail

?? snipped-for-privacy@tele2adsl.dk

ps. fjern ??

Re: Nogen der ved hvor jeg kan købe denne
Hej!

Din email-adresse står ubeskyttet i FROM:-feltet, så du behøver ikke lave så
mange krumspring i ovenstående :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline