Nogen, der kender UHER CR210

Hej NG.

Jeg har fået en gammel UHER CR210 båndoptager, som imidlertid ser ud at være
ganske god til mit formål.
Imidlertid vil jeg gerne have sat en extern mikrofon på og det er der også
en indgang til.
Men jeg kender ikke forbindelsen i mikrofonstikket og jeg har søgt på nettet
efter diagram uden held.

Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh Kurt

Re: Nogen, der kender UHER CR210

Hvis det er et DIN stik - bruger man 3 som signal, 2 som stel, og hvis
den kan balanceret mikrofon er 1 og 3 signal, 2 er stadig stel

--
snipped-for-privacy@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ?  Find selv svaret på
Re: Nogen, der kender UHER CR210

Tak fro svaret.
Men hvis der nu er en kontakt til at starte båndoptageren også i stikket?
Det er nemlig et 9-polet DIN-stik!
Kurt

Re: Nogen, der kender UHER CR210

Så er afbryderen normalt ben 6 og 7

Mvh. Uffe Ravn

Re: Nogen, der kender UHER CR210
9-polet??

Re: Nogen, der kender UHER CR210

Som i 8 ben og Skærm?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Nogen, der kender UHER CR210

På min StereoReport 4400 er det to  7 pols (som standard 3-pins passer i)
stikk i fronten, det var derfor jeg lurte, jeg kan muligens finne handboken
med forklaring, men er det 9-p har jeg ingen forslag.
Forøvrig bruker Uhers mikrofoner M534  pinnene 2 og 3, skjerm er ikke
forbundet med noen av disse.

Site Timeline