Nogen, der kender UHER CR210

Hej NG.

Jeg har fået en gammel UHER CR210 båndoptager, som imidlertid ser ud at være ganske god til mit formål. Imidlertid vil jeg gerne have sat en extern mikrofon på og det er der også en indgang til. Men jeg kender ikke forbindelsen i mikrofonstikket og jeg har søgt på nettet efter diagram uden held.

Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh Kurt

Reply to
Kurt G

"Kurt G" skrev :

Hvis det er et DIN stik - bruger man 3 som signal, 2 som stel, og hvis den kan balanceret mikrofon er 1 og 3 signal, 2 er stadig stel

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ?  Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside
Reply to
jan

Tak fro svaret. Men hvis der nu er en kontakt til at starte båndoptageren også i stikket? Det er nemlig et 9-polet DIN-stik! Kurt

Reply to
Kurt G

Så er afbryderen normalt ben 6 og 7

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn
9-polet??
Reply to
Ståle , Nøtterøy

Som i 8 ben og Skærm?

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

På min StereoReport 4400 er det to 7 pols (som standard 3-pins passer i) stikk i fronten, det var derfor jeg lurte, jeg kan muligens finne handboken med forklaring, men er det 9-p har jeg ingen forslag. Forøvrig bruker Uhers mikrofoner M534 pinnene 2 og 3, skjerm er ikke forbundet med noen av disse.

Reply to
Ståle , Nøtterøy