Nogen der kan ombygge fjernbetjenings sender??

Jeg har en Fjernbetjening til min bil VW Polo 9N årg. 2002 med en orig.
nøgle vedhængsfjernbetjening
Min plan er at få lavet en mere smart VW Foldenøgle med indbygget
fjernbetjening og jeg har også fundet en side på internettet der viser
hvordan man gør
http://www.markus-merk.com/index.php?name=Content&pa=showpage&pid=2

men jeg er ikke så dygtig med en loddekolbe , at jeg tør forsøge selv , så
jeg ville lige høre om nogen har mod på at gøre det ??
Mvh.  Kim

Re: Nogen der kan ombygge fjernbetjenings sender??
Hej Kim,

Har du alle (begge) stumperne ?
Og glem ikke:
  "Und das wichtigste:
  Jede Menge Geduld --> also für genug Zigaretten und Pils sorgen
  (Nervennahrung) optional auch Schokoriegel :-))"

Hvor i landet ?

--
Venlig hilsen,
Søren
Re: Nogen der kan ombygge fjernbetjenings sender??

Mvh.  Kim

Site Timeline