Nogen der kan forklare Virkemåde og fejlfinding på SwitchMode Netdele?

Savner lidt en slags guide, dels til en switchmodes virkemåde og dernest en
fremgangsmåde i fejlfinding på den. Det er med andre ord ikke en bestemt
netdel, blot generalt switchmode.

Hilsen Jan

Re: Nogen der kan forklare Virkemåde og fejlfinding på SwitchMode Netdele?

en
Hei Jan.

Jeg fikk tak i et oscilloscope her om dagen med en feil i strømforsyningen,
og jeg hadde samme behov som deg.
Jeg er langt ifra ekspert på området, men jeg vet forskjellen på den kalde
og den varme enden på en loddebolt :-)
Søkte litt på nettet og fant en god beskrivelse på switchmode powersupplies:
http://www.repairfaq.org/sam/smpsfaq.htm
Hvis det går greit på engelsk, vil du finne mye nyttig info her.

Gå gjerne tilbake til http://www.repairfaq.org/sam/ for annen info.

Jeg er nabo i nord men finner at det er litt mere lesestoff på den danske
nyhetsgruppen, så jeg sniker meg innom av og til.

mvh
Eirik Todal

Site Timeline