Nogen der har printlayout til......

Er der nogle her der har et printlayout til følgende opstilling :

Hvad er ca. prisen desuden for de 4 operationsforstærkere der skal bruges - hvis der en nogle der ved det ???

Takker

Reply to
:-^-Shame-^-:

Det er jo et forholdsvis enkelt print der skal til, så hvorfor ikke bare gi' sig i lag med at lave det selv?

Brian

Reply to
Brian Lund

Hej

Jeg har ikke, men kan da hurtigt lave et til dig

bruges -

OPA134 koster en tyver og er på lager hos Farnell, værre ser det ud med OPA548, den er ikke særlig tilgængelig, TI oplyser at den koster 40 kr. og er aktiv. Forøvrigt ser den OPA548 interesant ud, en OP amp der kan give

3A, 5A spids ud kunne være noget man tit kunne bruge.

Hej Max

Hvis du har lyst må du gerne lave layout af følgende diagram, og ja hvis det er nemt for dig at lave print må du også gerne det, skal bruge 5 stk. Du kan jo lige sende en email til mig, med hvad det koster.

Hvis andre har lyst til at byde er de også velkomne. Jeg lever datablade på alle komponenter incl. footprint.

MHV

Reply to
MHV

Hej MHV

det

kan

Hvis man kunne hente den fil, ja så kunne man måske fortælle dig lidt mere.

Hej Max

Skal vel ikke forklar hvad problemet var ?

MHV

Reply to
mhv

Printlayout - ja tak det må du gerne lave. Helst så småt så muligt - Hvilket program bruger du til at lave det ??? Findes der programmer hvor diagrammet kan tegnes ind og det så selv kan genere et printlayout ??? Selve printet skal jeg nok selv få fremstillet :-D

Ang OPA548 så syntes jeg også det er en fancy kreds med yderst tiltalende karakteristikker.

Hva siger man ellers til denne forstærker opbygning ????

"Max" skrev i en meddelelse news:3f6f7bbb$0$48891$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Reply to
:-^-Shame-^-:

Hej

Man havde måske glemt at lægge filen op :)

Hej MHV

det

kan

Jeg har kikket på den, og det er jo en overkommelig opgave, men jeg har ikke tid lige nu, jag skal også lige have lavet noget for den person der startede tråden først.

Hej Shame

Hvilket

diagrammet

OK, jeg går igang i løbet af et par dage.

Naturligvis bliver det ikke større end nødvendig.

Ja og nej, til det spørgsmål med om der findes programmer der kan konvertere diagrammer til print. Nogle af de helt store programmer kan meget selv, men at lave print er stadigvæk meget baseret på erfaring og håndarbejde. Iøvrigt er det omtalte print meget simpelt og det kan ikke betale sig at benytte megen automatik til at få det lavet.

Ja, det kan være der var basis for noget samkøb for at få fat på dem.

Det er jo en traditionel opstilling, så den er der vel ikke så meget at sige til, komponent valget er dog lidt utraditionel, der er ikke mange der bruger OP amp's af den kaliber.

Forøvrigt mener jeg at konstruktionen har været diskuteret her i gruppen før.

Ps: send mig en mail (fjern "invalid" i min adresse)

Når du når så langt må du gerne lige sige til, skal nemlig lige rette diagrammet lidt til.

MHV

Reply to
MHV