Nogen der har printlayout til......

Er der nogle her der har et printlayout til følgende opstilling :

http://focus.ti.com/lit/an/sboa082/sboa082.pdf

Hvad er ca. prisen desuden for de 4 operationsforstærkere der skal bruges -
hvis der en nogle der ved det ???

Takker

Re: Nogen der har printlayout til......

Det er jo et forholdsvis enkelt print der skal til, så hvorfor ikke bare gi'
sig i lag med at lave det selv?

Brian

Re: Nogen der har printlayout til......

Jeg har ikke, men kan da hurtigt lave et til dig

bruges -

OPA134 koster en tyver og er på lager hos Farnell, værre ser det ud med
OPA548, den er ikke særlig tilgængelig, TI oplyser at den koster 40 kr. og
er aktiv. Forøvrigt ser den OPA548 interesant ud, en OP amp der kan give
3A, 5A spids ud kunne være noget man tit kunne bruge.

Mvh Max

Re: Nogen der har printlayout til......
Hej Max

Hvis du har lyst må du gerne lave layout af følgende diagram, og ja hvis det
er nemt for dig at lave print må du også gerne det, skal bruge 5 stk. Du kan
jo lige sende en email til mig, med hvad det koster.

http://mhv.dk/ihc/dok/testnode.pdf

Hvis andre har lyst til at byde er de også velkomne. Jeg lever datablade på
alle komponenter incl. footprint.

MHV

Re: Nogen der har printlayout til......
Hej MHV

det
kan

Hvis man kunne hente den fil, ja så kunne man måske fortælle dig
lidt mere.

Mvh Max

Re: Nogen der har printlayout til......
Hej Max

Skal vel ikke forklar hvad problemet var ?

MHV

Re: Nogen der har printlayout til......

Man havde måske glemt at lægge filen op :)

Mvh Max

Re: Nogen der har printlayout til......
Mener der var nogen som have strømafbrydelse, bla. min webudbyder

Re: Nogen der har printlayout til......
Hej MHV

det
kan

Jeg har kikket på den, og det er jo en overkommelig opgave, men jeg har ikke
tid
lige nu, jag skal også lige have lavet noget for den person der startede
tråden først.

Mvh Max

Re: Nogen der har printlayout til......
Når du når så langt må du gerne lige sige til, skal nemlig lige rette
diagrammet lidt til.

MHV

Re: Nogen der har printlayout til......
Printlayout - ja tak det må du gerne lave. Helst så småt så muligt - Hvilket
program bruger du til at lave det ??? Findes der programmer hvor diagrammet
kan tegnes ind og det så selv kan genere et printlayout ???
Selve printet skal jeg nok selv få fremstillet :-D

Ang OPA548 så syntes jeg også det er en fancy kreds med yderst tiltalende
karakteristikker.

Hva siger man ellers til denne forstærker opbygning ????

Re: Nogen der har printlayout til......
Hej Shame

Hvilket
diagrammet

OK, jeg går igang i løbet af et par dage.

Naturligvis bliver det ikke større end nødvendig.

Ja og nej, til det spørgsmål med om der findes programmer der kan konvertere
diagrammer til print. Nogle af de helt store programmer kan meget selv, men
at lave print er stadigvæk meget baseret på erfaring og håndarbejde. Iøvrigt
er det omtalte print meget simpelt og det kan ikke betale sig at benytte
megen
automatik til at få det lavet.

Ja, det kan være der var basis for noget samkøb for at få fat på dem.

Det er jo en traditionel opstilling, så den er der vel ikke så meget at sige
til, komponent
valget er dog lidt utraditionel, der er ikke mange der bruger OP amp's af
den kaliber.

Forøvrigt mener jeg at konstruktionen har været diskuteret her i gruppen
før.

Ps: send mig en mail (fjern "invalid" i min adresse)