nogen af jer genier herinde der kan hjælpe med sådanne her en sag?

jeg har købt mig en LG 42" plasma fidus og hængt op på min væg, og det er jo
ganske nydeligt.... mit problem er bare at jeg fra forhandleren blev lovet
at man sagtens kunne få et 5 el. 10 meter kabel imellem tuner boksen og
selve plasma skærmen... indtil nu har de bare ikke kunne bekræfte eller
afkræfte dette, og jeg ville gerne slippe for at skulle trække 3 store scart
kabler, hvis jeg kan nøjes med et speciel kabel... så er der nogle der ved
hvor man kan få fat i et sådanne eller om man kan lave det selv, evt diagram
og hvor man kan købe stikkene ??
- og nej, at flytte anlægget er ikke en mulighed, da det sidder perfekt på
sine glashylder, stik modsat af hvor plasma'en hænger :-)

mvh Rico Rødby

ps. har smidt et par billeder i dk.binaer af hvordan stikket ser ud (
meddelsesnavn: stik_til_lg1+2.jpg)

--

---- fjern 4 x *** i email adressen ... :-)

Re: nogen af jer genier herinde der kan hjælpe med sådanne her en sag?

Tillykke da :-)

Er det LG MZ42PZ44? I så fald kan du købe en 'indbygnings'-tuner som
skrues fast bagpå displayet. Troede egentlig den var standard!?

Vh,
Claus

Re: nogen af jer genier herinde der kan hjælpe med sådanne her en sag?

Det vil jo forværre problemet, da alle andre kabler så skal være lange.

David

Re: nogen af jer genier herinde der kan hjælpe med sådanne her en sag?

Da ikke hvis han bruger en rimelig moderne surround receiver!
- og LG'en tager ikke component, kun RGB, og sådan et kabel er meget let
at få fat i, i lang udgave.

Problemet med det viste stik/kabel er at de ligner et properitært format
hvilket kan gøre det lidt besværligt for Rico medmindre han er ferm med
en loddekolbe og tør skille det originale kabel ad.

Vh,
Claus

Re: nogen af jer genier herinde der kan hjælpe med sådanne her en sag?

Ja, men prøv at læse det oprindelige indlæg igen. Han har 3 scartkabler ...
Derudover er det nu de færreste receivere der kan switche rgb.

David

Re: nogen af jer genier herinde der kan hjælpe med sådanne her en sag?

Ligner det ikke et 36 pol. centronix stik.
Standard til en printer?
Ser stikket sådan ud i begge ender?

www.el-supply.dk
søg efter "5470" i "varenummer"

Mvh
Thomas S

Re: nogen af jer genier herinde der kan hjælpe med sådanne her en sag?

Vent og se. Hvis de ikke kan levere det, så leverer du bare hele skidtet
tilbage og får pengene igen. Så har du også mulighed for at købe en bedre

David

Site Timeline