NMC9306 vs 93c06

Jeg ved det er en gammel kreds men forsøger alligevel!
256bit eeprom, organiseret som 16x16bit, forbundet til portene på en
pic18F4520 som læser/skriver til adresserne . NMC9306 virker fint i min
opstilling, men prøver jeg med 93C06 kan jeg godt læse kredsen men ikke
skrive i adresserne, jeg kan ikke umiddelbart se den store forskel i
databladene. Jeg har som sagt slet ingen problemer med NMC9306, der kan jeg
snildt skrive kode der virker,  er der nogen her der har erfaring med 93C06?

Re: NMC9306 vs 93c06

Som jeg husker det, så skal 93C06 have "slet" kommando umiddelbart før
"skriv".

Orla Pedersen