NMC9306

Er en (obsolete) 16x16 bit EEprom har prøvet at skrive noget pic code til at
læse sådan en, med store problemer. Er der nogen her der ved om der skal en
form for reset eller lign før man kan udlæse indholdet?

Re: NMC9306

Jeg kan let udlE6%se den i min brE6%nder hvis det er det du har behov for,
det
kan ikke betale sig bruge mange krE6%fter pE5% at opfinde noget til at
udlE6%se
den med hvis det er det eneste du skal vide hvad den indeholder.
                                             Mvh Morten

Re: NMC9306

Jeg kan let udlæse den i min brænder hvis det er det du har behov for,
det
kan ikke betale sig bruge mange kræfter på at opfinde noget til at
udlæse
den med hvis det er det eneste du skal vide hvad den indeholder.
                                             Mvh Morten

Det er pænt af dig Morten men mit problem har mere karakter af nysgerrighed.
Det burde være muligt at skrive et lille program ud fra oplysningerne i Data
sheet, men af en eller anden grund vil det ikke funke og det er egentlig det
der er irritationsmoment!

Re: NMC9306
RK kom med denne ide:

Hejsa
Nu er en eeprom jeg ikke en chit der kan noget, andet end at den kan
indeholde data, du skal have noget f.eks en pic der kan læse data i
eeprommen, og så skal du have noget der kan vise disse data f.eks et
display.

Re: NMC9306

øh hvilke af de to ord pic code smuttede for dig?

der kan læse data i

ja.

Site Timeline