NKT 50 Ohm coax

hos NKT kender ikke umiddelbart kablet.

Er der nogen her der ved noget om kablet?

Karl Erik.

Re: NKT 50 Ohm coax

"Karl Erik Christensen"  skrev i meddelelsen

hos NKT kender ikke umiddelbart kablet.

Er der nogen her der ved noget om kablet?

Karl Erik.

Hej Karl Erik

analogere sig frem til det ved at sammenligne med andre, kendte typer.

Vh

Re: NKT 50 Ohm coax

Inderlederen er 2.5mm massiv kobber.
Dielektriummet er "gennemsigtig" (PE?) - og jeg mener det er massivt.

Det underlige er, at hullet til midterlederen er 4mm, men kobberet er
kun 2.5mm.

[...]

RG 213 i en let modificeret udgave.
Jeg fandt denne oversigt:
http://www.sommerkamp-sprechfunk.de/kabelstecker.html
Det med at dielektrikum ikke er solid, men indeholder luft, betyder at

det samme som med skum dielektrikum (eller Bamboo).

ca. 9 dB/ 100m ved 470 MHz.

434 MHz

Vh

Re: NKT 50 Ohm coax

__SNIP

inderleder der er flettet af 4-5 korer istedet for i solid.

/ Lars

Re: NKT 50 Ohm coax

e:

nt.