Nikko NA 2000 Diagram

Er der nogle der ligger inde med et diagram over en Nikko forstærker Na 2000
?
Da jeg købte den som ny for mange år siden var el diagrammet ned bag på
manualen, og den har jeg desværre forlist.

Re: Nikko NA 2000 Diagram

Hej Karsten

Der gik lidt tid inden jeg fandt den, det er lige det med at huske hvor man
har sagerne....hmmm
Det er jo ved at være en gammel sag, men min kører endnu, dog med lidt knas
i potmetrene...
Jeg har taget lidt billeder af diagrammet og smidt dem på en www side, så
kan du muntre dig lidt
med at sætte dem sammen...

http://www.nibemc.dk/NA2000 /

Mvh Jens

Hent en gratis SPAMfighter her.

Re: Nikko NA 2000 Diagram
Hej Jens.
Mange tak. det er vel det mindste man kan sige, for det store arbejde du har
lagt i det.
Nu håber jeg jeg kan få gang i den igen, der er brændt en modstand på
printet, og den er hel død.
Men det er en kanon god forstærker, så jeg ville gerne, at den kommer til at
virke igen.
Mange tak.

MVH Karsten