netværk

Hej!

Jeg skal igang med et mindre projekt. Jeg er ved at renovere min gamle stue
i en bygning fra 1900. I den forbindelse er alle kabler ved at blive gemt i
væggen, og nu er det så jeg lige vil sikre mig at jeg ikke gøre noget dumt!

Jeg overvejer at gemme et netværkskabel sammen med resten af de skjulte
kabler, hensigten er at der skal være et netværlsstik ved siden af
antennekablet, da fiber eller adsl begge kræver netværkstik for at fremføre
signalet.

Spørgsmålet er hvad skal jeg bruge til mit lille projekt?

Der er ca. 10m fra nuværende ADSL evt fremtidig Fiber router til hvor det
nye antenne stik vil blive!

Lars

Re: netværk

Skjulte rør :-)

HM

Re: netværk

Køb noget netværkskabel til gigabit netværk. En ordentlig Cat 6,
ANSI/TIA/EIA-568-B.2-1

Claus

Re: netværk
$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk:

Forslaget med nogle tomme rør (evt. med en træksnor) var nu slet ikke så
dårligt. Så kan man trække nogle nye ledere efter nyeste mode hvert 10. år.
Tænk hvor du ville ærge dig over noget cat 3 kabling i vore dage.

Mvh. NKJensen

Re: netværk

Spørgsmålet gik på netværkskabel, og det er det, jeg svarer på...

Claus

Re: netværk

Tak er købt!

Lars