Navn på stik

Hvad hedder denne type stik og hvor kan de skaffes?
http://82.143.216.96/stik.jpg
Modparten ser sådan ud:
http://82.143.216.96/modpart.jpg

Jeg har brug for et par stykker eller ti.

Tomas

Re: Navn på stik
Hej!

Den hedder Molex 4809, dem har jeg liggende, skal der crimpes ledning på
terminalerne?

/Carsten

Re: Navn på stik

SÃ¥ sandelig, under det navn fandt jeg dem host vejle-rc. Det faldt mig
slet ikke ind de kunne være fra molex og ledte efter IDC og stiftrækker.
Det er godt nok lettere at finde ting når man ved hvad man leder efter.

Nu hvor de har fået deres side op igen fandt jeg dem også hos elektronik-
lavpris, der hedder de nylonstik.

Tomas

Site Timeline