Natriumpersulfat på en helligdag?

Nu gik jeg lige og troede jeg skulle bruge helligdagen til lidt
printfremstilling, men desværre har jeg, i et anfald af
oprydningsvanvid, fået smidt alt tilbehøret ud.

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe natriumpersulfat på en
helligdag? pft.

/Jesper

Re: Natriumpersulfat på en helligdag?

hmmm måske på et døgnåbent apotek? aner ikke om de fører sligt.

mvh Erik

Re: Natriumpersulfat på en helligdag?

Det aner jeg heller ikke. Men hvis de gør, så er der kun 3 apoteker
som har tilladelse til selv at fremstille lægemidler m.v. og derfor
ligger inde med kemikalier.
De ligger i Ålborg, Skanderborg og Kbh.

m.v.h. Emil

Re: Natriumpersulfat på en helligdag?

Er da ikke noget problem,,, man henter da bare det man skal bruge i
værkstedet... Hvis du stadig mangler og er i det midt jyske så kan det
hentes (købes) ved mig...

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen

Tak, men jeg sad på hænderne til det blev lørdag :o)

/Jesper

Site Timeline