NAD forstærker død!!!

Min NAD forstærker er gået død.
Efter at have siddet og lyttet til musik på et moderat niveau, skulle
jeg lige ud og handle. Jeg slukkede ikke forstærkeren men den stod
tændt på CD indgangen. Da jeg kom hjem igen, var forstærkeren helt
død, ikke engang lys i std.by LED'en. Jeg har tjekket op på sikringer
og de er helt ok.
Er der nogle som har en ide til hvad der kan være galt?

Re: NAD forstærker død!!!
måske er det din termosikring i trafoen der er død.. Prøv at ohm´me den.

mvh Frank

Re: NAD forstærker død!!!
Hvor sidder den?

mvh
Torben

Re: NAD forstærker død!!!
Og hvilken trafo? Der sidder en alm. og en ringkerne.

mvh
Torben

Re: NAD forstærker død!!!

Termosikringer sidder inde i trafoen (tæt på eller imellem viklingerne)...

Prøv begge! Der skal være gennemgang over primær-viklingerne. Derefter kan
du jo følge spændingen gennem forsyningen med et voltmeter....

/A

den.

Site Timeline