NAD C370 forstærker tænder ikke helt

Hej gruppe,

Min kE6%re NAD C370 forstE6%rker har fE5%et sig nogle problemer. NE5%r jeg
tE6%nder for strF8%mme kommer den aldrig med det forlF8%sende "klik", hvor
den reelt tE6%nder og kan spille.
I lidt tid tog det blot lE6%ngere tid end normalt fF8%r den tE6%ndte, men nu
sker det slet ikke.

Har I en idE9% til, hvad der kan vE6%re galt? Jeg tE6%nker selv en
kondensator, men er ikke helt sE5% meget inde i sagerne :-(

HE5%ber, nogen kan hjE6%lpe mig... Ellers mE5% den en tur til en (nok
desvE6%rre dyr) reparation.

Hilsner fra Morten

Re: NAD C370 forstærker tænder ikke helt
Hej gruppe,

Min kære NAD C370 forstærker har fået sig nogle problemer. Når jeg
tænder for strømme kommer den aldrig med det forløsende "klik", hvor
den reelt tænder og kan spille.
I lidt tid tog det blot længere tid end normalt før den tændte, men nu
sker det slet ikke.

Har I en idé til, hvad der kan være galt? Jeg tænker selv en
kondensator, men er ikke helt så meget inde i sagerne :-(

Håber, nogen kan hjælpe mig... Ellers må den en tur til en (nok
desværre dyr) reparation.

Hilsner fra Morten

Hej Morten,

Jeg tror det er dit ladekredsløb er ikke starter, det er ikke en hel nem
opgave at finde den fejl.. med mindre du har erfaring med fejlfinding på
elektronik.

--

Mvh.

René Jensen