Nødvendigt med jord på opvasker

Hej alle,

Jeg har netop købt en Gaggenau opvaskemaskine. Inden jeg klippede stikket af
for at montere den med jord, ville jeg lige teste om der er liv i den. En
hurtig test via et to-bens stik har vist, at den desværre er 100% død.

Det har vel intet at sige, hvorvidt den er er monteret med jord eller ej?
Eller med andre ord... det kan vel ikke betale sig at klippe i ledningen for
at teste om den virker med jord?

Mvh.
Peter

Re: Nødvendigt med jord på opvasker
Den skal kunne køre uden jord.  Jord er en sikkerhedsforanstaltning som ikke
har forbindelset til andet end kabinettet eller chassiset om man vil.

At give den jord skulle ikke give nogen funktionsmæssig forskel.  Garanti !!

venlig hilsen
Hans-Ole

Re: Nødvendigt med jord på opvasker

news:dk.teknik.el vil nok være det rigtige gruppevalg.

Men inden du hopper derover vil jeg da sige at det ødelægger ikke noget
ikke at have jord på.

Re: Nødvendigt med jord på opvaske r

    Mange maskiner vaske bedre ved ikke at komme jord i :) da noget tøj kan
få en brun misfarve af det :)

    VH
    Moller
    Sorry, ku ik lade være...

Re: Nødvendigt med jord på opvaske r

Nu blev der faktisk skrevet "jord PÅ" og ikke "jord i" - men jeg skal
ikke afvise at jord på kan have samme bi-effekt som jord i

:-)

Jørn

Re: Nødvendigt med jord på opvaske r

    På maskinen , eller på tøjet :)

    VH
    Moller

Re: Nødvendigt med jord på opvasker

Tøj i en opvasker?
:-)

--
Slet transportmidlet før dk
                                    __o

Syltetøj ?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Nødvendigt med jord på opvasker

For fanden jeres humor stinker.

Re: Nødvendigt med jord på opvaske r

    Hellere humor der stinker, end slet ingen humor... :)

    VH
    Moller

Re: Nødvendigt med jord på opvaske r

Måske den trænger til vask ?

Nåe nej, det går jo ikke, for 'vaskeren' virker ikke.

Re: Nødvendigt med jord på opvaske r

Bare tilsæt jord, så går det ikke så skidt endda. Om ikke andet for
lungten da en anden lyd.

- Lars

Site Timeline