Mystisk ic: GS423SR

CDI tændingen  på min ATVér er defekt. Røgen slap ud!!! Jeg skiller den ad
for at se om ikke det er custom komponenter, den er bygget af og finder 6-8
modstande, 6-7 kondensatorer, tre elektrolytter, et par dioder, en
thyristor/scr/??(XD405ME) og en IC mrk.GS423SR. (14ben´s dil). Den ic kan
jeg ikke finde. Kan nogen hjælpe mig?
Hilsen
Asger k

Re: Mystisk ic: GS423SR

6-8

Forsøk:
http://www.icmaster.com

Logg på som "guest" og passord "password"

HM

Re: Mystisk ic: GS423SR

Man skal bruge email som brugernavn...

Re: Mystisk ic: GS423SR
Icmaster kender ikke kredsen!  Med brillerne rigtigt på, kunne jeg se at der
står GS423GP på den ukendte ic. Den kendte Icmaster heller ikke.

Jeg har fundet ét sted på nettet, hvor CDI tænding er beskrevet og der er
tilsyneladende ingen ben i den konstruktion. Alligevel ville jeg forfærdelig
gerne have datablad på den  dér GS423GP, så hvis nogen har information, er
jeg særdeles inrteresseret.
Hilsen
Asger K

Re: Mystisk ic: GS423SR
Hejsa,

 en IC mrk.GS423SR. (14ben´s dil).

Ku' det tænkes det er en logikkreds af typen 74xx423 (retriggerable
monostable multivibrators) ??
GS___ kan godt være synonym for General Semiconductors.....

/Claus

Re: Mystisk ic: GS423SR

Uden at vide det præcist så tror jeg ikke rigtigt på at en CDI kun
skulle bestå af den håndfuld passive komponenter der nævnes og så en
monostrabil multivibrator.

Henrik

Re: Mystisk ic: GS423SR
6-8