Mystisk IC

Til et lille hjemmeprojekt, har jeg anskaffet en trådløs ringeklokke.
Jeg har kigget lidt på printet, hvor der bla. sidder en 18 benet IC,
jeg ikke har kunnet identificere. På denne står der:

LP802B-L4
XCA005424

samt et ukendt fabrikatlogo.

Er der nogen, der kan oplyse mig, hvad jeg her har at gøre med, samt
et sted, hvor jeg kan finde et datablad?

Mvh.

Tomas

Re: Mystisk IC
Hej Tomas

Den type ting er ofte lavet med specielt fremstillede komponenter
der ikke findes i fri handel, derfor findes der heller ingen datablade
rundt omkring.

Dog kan du være heldig at finde dem, men umiddelbart ser
de ikke kendte ud.

Mvh Max

Re: Mystisk IC

Det er også det, jeg lidt frygter; men samtidigt sidder der en
alm. 4069'er på printet også, så det kunne jo være...

Mvh.

Tomas

Re: Mystisk IC
Tomas Skott skrev:
<KLIP>

Smid et billede af den et sted, f.eks. dk.binaer, måske kan nogen se ud
fra logoet hvem der har lavet dem, men det er somregel Holtek
(www.holtek.com.tw) der står bag disse kredse, der normalt er lavet til
trådløse fjernbetjeninger og genererer koderne, men hvis lydgenereringen
  er i en af kredsene, så er de nok desværre så specielle, så datablade
ikke findes på nettet....

// Per.

Site Timeline