Mystik fejl på Samsung combo dvd/vhs

Min Samsung SV-DVD3E Combo dvd/vhs afspiller
er efter at havde taget fra 240V i en periode,
så vil den ikke tænder når jeg igen tilslutter 240V.

Jeg kan konstatere at sikringen er hel, i det jeg tilslutter 240V
kan jeg se at standby/on lampen blinker en gang og en meget
kort klik lyd fra den afskærmet 240V del,
hvor der står følgende tekst "COMBO-3(SEIN) AC63-00078A"
herefter er samsung'en ellers helt død.

Lyder det som en dyr reparation.

--
Hilsen Jens,
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<<  Fjern/Remove X

Re: Mystik fejl på Samsung combo dvd/vhs

Det er RET sikkert en lille kondensator på primær siden....

Skift alle lytter på primær siden pånær den store, så tror jeg du er
kørende... det er en typisk fejl

Kasper

Re: Mystik fejl på Samsung combo dvd/vhs
Repzak skrev...

Hvis jeg nu ikke kan eller vil skifte selv,
hvad vil sådan operation så koste ved en fagmand.

Mærkeligt at producenterne laver noget som
brænder af lige efter at garantien er udløbet.
Er samsung lige så ringe som prosonic.

--
Hilsen Jens
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<<  Fjern/Remove X

Re: Mystik fejl på Samsung combo dvd/vhs

Mærkeligt at kunderne køber noget billigt lort ?