MX6000 med sorte striber

Hej Er der nogen der kender følgende problem på B&O MX6000

Ud fra underteksterne trækkes der en eller to sorte streger. Ligesom billedet slukker. De sorte streger kan dække teksten, hvilket gør det umuligt at læse denne. Dette sker kun når der er lyst i stuen. Jeg har prøvet at tildække lysreguleringen på fjernsynet hvilket hjælper på dette, men billedet er så for mørkt. En anden metode er, at nedskrue kontrasten på fjernsynet, hvilket også giver et dårligere billede, men fjerner de sorte streger. Der er ellers ikke problemer med fjernsynet og det virker perfekt om aftenen, når der ikke kommer sollys ind gennem vinduerne.

Er der nogle der har en ide til hvor jeg skal finde fejlen ?

Per

Reply to
Jensen

"Jensen" skrev i meddelandet news:4251a13a$0$73732$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

giver

Kredsen før strålstrømsbegrænsning, eller et dårligt billederør...

Hälsningar från Hönö
Thomas Jensen
Reply to
Thomas Jensen