MX6000 med sorte striber

Er der nogen der kender følgende problem på B&O MX6000

Ud fra underteksterne trækkes der en eller to sorte streger. Ligesom
billedet slukker. De sorte streger kan dække teksten, hvilket gør det
umuligt at læse denne. Dette sker kun når der er lyst i stuen. Jeg har
prøvet at tildække lysreguleringen på fjernsynet hvilket hjælper på dette,
men billedet er så for mørkt.
En anden metode er, at nedskrue kontrasten på fjernsynet, hvilket også giver
et dårligere billede, men fjerner de sorte streger.
Der er ellers ikke problemer med fjernsynet og det virker perfekt om
aftenen, når der ikke kommer sollys ind gennem vinduerne.

Er der nogle der har en ide til hvor jeg skal finde fejlen ?

Per

Re: MX6000 med sorte striber

giver
Kredsen før strålstrømsbegrænsning, eller et dårligt billederør...

Hälsningar från Hönö
Thomas Jensen

Site Timeline