MX 4000

Hej Gruppe,

Jeg har fået en MX4000 ind til rep. Desværre har reparatøren som kiggede på
den før mig taget HSP trafoen ud :-( Så nu står den uden trafo og jeg kan
ikke komme videre.

Er der en venlig sjæl som kunne hjælpe ved at slå op I MX4000 diagrammet og
kigge hvad trafoen hedder ??

Jeg har fået oplyst at det kunne være en 8014113 men dette er desværre et
originalt B&O nummer, hvor kan jeg få den omsat til HR ??

Hr- Diemen kender ikke nummeret hvis jeg søger den på deres hjemmeside :-((

Info MX4000 24" Type 33/34 MKII

På forhånd tak

Peter

Re: MX 4000

og
:-((

Kan jeg nok finde ud af til dig. Men kan du evt. bruge en original B&O?

Michael.

Re: MX 4000
Hej,

Tak for hjælpen til de som har svaret. Jeg har fundet en erstatning HR6469
kunne klare det.

Lidt hjælpe fra TELMO og så var jeg kørende igen :-))

MVH

Peter

kan
et