Muvo 2

Hej gruppe..

har lige købt en Muvo 2 mp3 afspiller!! Jeg kan ikke få den til at spille særligt højt.. er der nogle der ved hvorfor måske?? Hvordan er det nu at man ser fri plads og brugt plads inde i afspilleren??

på forhånd tak mvh

Jesper

Reply to
Jesper Andersen

"Jesper Andersen" skrev i en meddelelse news:402e0f04$0$216$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Hvilken én? Der er faktisk en del forskellige!

Svært at sige, når vi ikke ved hvad det er for én! Hvilken høretelefoner bruger du?

Tror du ikke det står i din manual?

Hilsen Mikkel

Reply to
Mikkel Lund

nej det står ikke i manualen.. Jeg har en Muvo 2 1,5 GB BLÅ. Jeg bruger de der hørertelefoner der medfølger i pakken..

mvh jesper

"Jesper Andersen" skrev i en meddelelse news:402e0f04$0$216$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

man

Reply to