Multiprocessor UMA bus-systemer

Er der nogle der kan give mig nogle eksempler (og gerne links) til
UMA/SMP multiprocessor bus-system arkitekturer!

Jeg har brug for nogle simple og let beskrivelige systemer, da jeg
ligesom er nødsaget til at bruge dette som argumentation for mit
projekt! (Alt det som jeg burde havde undersøgt inden vi startede på
projektet - men sådan er det jo altid *gg*)

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Site Timeline