Multimeter og forbrugslampe?

Jeg har en masse af de småbillige multimetre med høje tal fra Harald Nyborg,
fordi jeg ofte har købt et nyt, når et af de mange andre  ikke lige var at
se. Nu vil jeg så bygge et enkelt om, nemlig læggen  en 3-15watt lampe ind i
parallelt over DC 0-20/ minus  positionen, så det er nemmere  at se stel og
om stel er ok. Det skal kun bruges til bilens 14v

Men kan det måske have noget at sige, bortset fra varmen  i instrumentet
naturligvis? Man kan jo sætte lampen uden på...

Re: Multimeter og forbrugslampe?
Der findes jo allerede - også gennem de sidste par generationer - en
pen-lignende, forcromet messinghimstregims med en påmonteret
prøveledning med krokodillenæb med en indbygge pinolpære, 12 V, 5 w SVJH
- lige nøjagtigt det, du søger,. Mon ikke sådan en kan købes hos Tante
Hansen for en rimelig penge?

Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Re: Multimeter og forbrugslampe?

Re: Multimeter og forbrugslampe?
Sorry, den røg vist af sted ad et par gange. Nyt mailprogram - og hvad
der af følger.

Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Re: Multimeter og forbrugslampe?