Multimeter fra Netto - hvad bruges indstilling til....... - Page 3

Re: Multimeter fra Netto - hvad bruges indstilling til.......

Ja, hvad med den?

Når jeg går ind i en butik, så ser jeg på, hvad der står på facaden og ikke
på hvad der står i diverse registere, hjemmesider o.lign.

Og på facaden af nævnte butik stod der Zebra.

Claus

Re: Multimeter fra Netto - hvad bruges indstilling til.......

Og så fortæller du til alle at det er en konkurrent til Tiger.
Det er just fremmende for din troværdighed.

Re: Multimeter fra Netto - hvad bruges indstilling til.......

Ja, det er søreme en ren katastrofe. Dit lyv mår virkeligt være kedeligt!

Claus

Re: Multimeter fra Netto - hvad bruges indstilling til.......

Hvor kan man kF8%be dem med temperaturmE5%ler henne ?

--
Christian.....MSN: spF8%rg...
http://www.yee-haw.dk

Sikkert mange steder, men nok ikke til denne lave pris, som antageligvis er
et restparti, konkurssalg eller lignende.

Claus

Re: Multimeter fra Netto - hvad bruges indstilling til.......

I nogle tilfælde kan man bruge en pære som en billig tester.

Erling

Site Timeline