Multimeter fra Netto - hvad bruges indstilling til.......

"Allan Soerensen" skrev i en meddelelse news:45c36773$0$934$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Jeg opdagede lige at netop den artikkel kan downloades gratis :o)

Allan Soerensen

Ja, hvad med den?

Når jeg går ind i en butik, så ser jeg på, hvad der står på facaden og ikke på hvad der står i diverse registere, hjemmesider o.lign.

Og på facaden af nævnte butik stod der Zebra.

Claus

Reply to
Claus Tersgov

Sikkert mange steder, men nok ikke til denne lave pris, som antageligvis er et restparti, konkurssalg eller lignende.

Claus

Reply to
Claus Tersgov

Og så fortæller du til alle at det er en konkurrent til Tiger. Det er just fremmende for din troværdighed.

Reply to
HKJ

"Claus Tersgov" skrev i en meddelelse news:45c8b337$0$49204$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

I nogle tilfælde kan man bruge en pære som en billig tester.

Erling

Reply to
Erling Nansen

Ja, det er søreme en ren katastrofe. Dit lyv mår virkeligt være kedeligt!

Claus

Reply to
Claus Tersgov