Multimeter?

Hej alle.

Valget er faldet på elma's produkter. Jeg har tænkt mig at investere i et multimeter der kan måle RMS og temp eratur samt en spændingstester. Valget er faldet på dette grundet pris og deres udmærkede dokumentation på klasser og krav det opfylder. Desud en har jeg forståelsen af at det er ganske udmærkede produkter?

Tak for hjælpen.

-mikkel kirkeby

Reply to
Mikkel Kirkeby

Har du et link til det valgte?

--
mvh per . H.  NewsTap/ Ipad
Reply to

?visma5.prodno=5706445410323

Valget faldt på ovenstående.

Reply to
Mikkel Kirkeby

Så du endte med et Brymen alligevel ... Elma OEM'er Brymen metrene i DK Det var det jeg foreslog - 25 Dec 2012 19:25:23 GMT

TME er Polsk , dvs. EU og 22% moms hvis jeg husker korrekt.

Her er dit 829

Jeg foreslog denne 867 i min originale post , det ville have været mit valg

Jeg syntes 869 er lidt pebret selv hos TME

Elma 869

Håber du bliver glad for dit valg

carsten

Reply to