MSM5525RS datablad (OKI)

Jeg ville blive glad for et datablad over subjekt.
Jeg har efter bedste evne søgt via google.

Sidder i en Sugden DT28 Tuner fra ca. 1990
Kan ikke tune kanaler.  Frekvensen ændre sig ikke ved tuning.
Display viser 89,3 Mhz

fjer xx i mail adressen
Hilsen
Mogens

Re: MSM5525RS datablad (OKI)
On Wed, 22 Jun 2005 15:36:46 +0200, "Mogens Larsen"

Databladet kan jeg ikke skaffe, men kredsen er mulig.

Re: MSM5525RS datablad (OKI)

Dette er desværre ikke noget nyt....
Jeg har selv ledt temmelig længe efter et datablad..

PS.  Har du en ide til hvorfor tuneren ikke kan søge, men står fast på 89,3
Mhz
Er kredsen en processor IC til display'et ? eller hele tuneren.

Mange hilsner
Mogens