MP3 på min bilradio

Hej NG
Jeg vil gerne høre MP3 på min bilradio (ekstra linieindgang).
Jeg har en JVC KD-GS550. Ville høre om der er nogle der har diagram eller
anden information til at ligge. Der er to phone stik bag på radioen, er der
nogle der ved hvad de skal bruges til?

Med venlig hilsen Bo

Re: MP3 på min bilradio
Hej!

Er det ikke "bare" en line-out?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: MP3 på min bilradio

der

Ved godt det ikke hjælper dig...

men på sony's er der den line ind som ext. cd/md bruger, men der skal være
et interface for at bruge den som normal line in, der kan man man finde en
emulator bygget i en pic på internettet

Kasper

Re: MP3 på min bilradio

En alternativ løsning kunne være sådan fm sender
http://www.arkon.dk/SF121.htm

Det er sikkert ikke lovligt at bruge i Dk, ved heller ikke om de
forhandles andre steder

Re: MP3 på min bilradio
der

Nej, jeg tror heller ikke det er lovligt, men med den ringe
udstrålingseffekt den har er der nok aldrig nogen der opdager eller brokker
sig...

Ved www.el-supply.dk (og næsten alle andre elektronikforhandlere) kan du
købe en FM-målesender, varenr SK1001...
Jeg har selv engang bygget en, og den virkede udemærket, sluttet til
line-out på PCen brugte vi den til at sende radio i bygningen på
efterskolen!

Brian

Re: MP3 på min bilradio

cut

Knap så meget stereo... Lidt kedeligt

Michael.

Re: MP3 på min bilradio

Er denne ved el-supply.dk magen til den som Martin sendte et link til
tidligere?

/Søren

Re: MP3 på min bilradio

Det står vel i brugsanvisningen ???

Jeg gætter på en line out.

Har du nogen steder du kan vælge at høre line in på radioen ?
Ellers er det nok lidt dødfødt.

Jeg har set nogle steder at du kan få en line til FM transmitter du kan
koble i antenneledningen. Så stiller du den på 87,5 Mhz og tuner radioen
ind på den frekvens.