MP3-afspiller der ikke afspiller.

Hej Gruppe

Jeg har lånt en United MP5511 MP3-afspiller. Den har tidligere kunnet spille
musik, men ved mit første forsøg på at fjerne det gamle musik og lægge noget
nyt ind er der gået noget galt. Musikken bliver lagt over som om det var en
bærbar usb-harddisk, men den kan ikke afspilles, og når jeg prøver at tænde
for den står der "no file" på displayet. Øv. Hjælp.

-Ulrik-

Re: MP3-afspiller der ikke afspiller.

Kan afspilleren spise det mp3-format du fodrer den med?
Har du kontrolleret om filerne rent fysisk ligger på afspilleren?

/mikkel

Re: MP3-afspiller der ikke afspiller.

Ja. Da jeg lånte den lå der en fil på som kunne afspilles. Den flyttede jeg
over på computeren. Når jeg nu prøver at flytte den tilbage sker
ovenstående. Og ja, hvis jeg flytter dem over, kobler fra og kobler til
igen, så ligger de på afspilleren. Den vil bare ikke afspille dem.

-Ulrik-

Re: MP3-afspiller der ikke afspiller.
har du prøvet med den software der følger med spilleren ??

/René

Re: MP3-afspiller der ikke afspiller.
Hvis du er kommet til at formatere mp3 afspilleren, kan du have valgt et
format som mp3 afspilleren ikke kan læse, men som windows ikke har nogle
problemer med. Fx kan min mp3 afspiller kun virke hvis den er formateret med
FAT12 / FAT16.

/Jan

Re: MP3-afspiller der ikke afspiller.

Jeg har ikke hørt noget om software der fulgte med, men jeg tror lige jeg
spørger min bror som jeg lånte den af.

Måske. Jeg har måske slettet alle filer, og derved måske nogle systemfiler.
Jeg har ikke været inde og omformattere eller ændre format.

-Ulrik-

Re: MP3-afspiller der ikke afspiller.

Så. Nu virker den igen. Problemet var vist at jeg første gang jeg brugte den
hev den ud af usb-stikket uden at koble den fra softwaremæssigt først. Det
kunne den åbenbart ikke tåle. Men efter at have tømt den, koblet fra, tændt,
slukket, koblet til og fyldt nyt på virker den igen. Det syntes jeg ellers
jeg havde prøvet, men i hvert fald virker den nu. Tak for tip og ideer
alligevel.

-Ulrik-

Re: MP3-afspiller der ikke afspiller.
den
tændt,

Nej du har nok smadret FAT'en, en anden gang hjælper det sikkert bare at
formatere den :)

Brian

Site Timeline