motorstyring

Hej gruppe jeg har brændt min motorstyring til min emhætte af og den er
udgået af produktion så jeg søger et diagram over en
TR300 SORT - THERMOR, THERMEX
- Trinløs hastigheds regulering til indbygning.
- Fysiske mål - L:129 x B:92 x D:60 mm.
- Belastning: 4,0 Amp. / 250 Volt
- Effekt: 960 Watt.
- Farve: SORT. m.v.h Jørgen

Re: motorstyring

Ja..... det er da hvis kun for trE6%kke tiden ved forsF8%ge sF8%ge et
diagram over en sE5%dan regulering, der er nok kun 10 komponenter, sE5%
tjek de par modstande / kondensatore,
og er de iorden skift den triac og den kF8%re igen, det betaler sig da
ikke bruge tid pE5% at sF8%ge et diagram til sE5% lille en simpel ting.....

Re: motorstyring

Har du mulighed for at tage et billede af "fætteren" ?

Re: motorstyring

Det må være sådan en her.

http://www.hvidevaredele.dk/shop/elektronisk-motor-styring-4298p.html

mvh