Motorola mobil batteri

Hej, jeg har en ældgammel Motorola telefon, der er gået helt død på
batteriet. (jeg kan intet måle med et voltmeter) Opladeren kan jeg ikke
finde.

Jeg vil gerne lige have liv i den et par minutter, så jeg kan suge
adresselisten ud, derefter er den lige til skrot.

På batteriet, der hedder SNN5517A og er på 3,6V, er der fire connectore.

Er der nogen her, der ved hvad der er plus og minus...??

Jeg satser på at bruge et batteri fra en nokia på 3,7 volt og sætte det til
indtil jeg har fået suget oplysningerne ud.

Kan mit forehavende overhovedet føres ud i livet...??
_________________
|             |c1|c2 |c3|c4|
|      Batteri                |
|      Siden ind mod    |