Motor controller til 24v motor

Hejsa

Hvor kan man til rimelige penge få fat i en motor controller til 24v
motor? Motorerne (2 stk) trækker kontinuerligt 13A pr. stk. Den skal
kunne køre begge veje. Jeg er lidt usikker på hvor mange watt den skal
kunne klare og hvad spidsbelastning den skal kunne håndtere.

Man kan få noget i Kina osv. men jeg frygter der ryger told og moms på,
så det ikke er en fordel :-)

Er det billigere selv at bygge? Det skal være nemt og lige til, da jeg
ikke selv har mulighed for at lave print!

//Søren

Re: Motor controller til 24v motor

Du kunne måske fortælle om det er rene DC motorer med permanente
magneter, tepmotorer, eller f.x. børsteløse 3 fase motorer. Skal de
kunne reguleres i hastighed, eller bare kunne reversere??

Og hvad er "rimelige penge"??

Bo //

Re: Motor controller til 24v motor

Auch - ja ser nu bliver min uvidenhed jo godt og grundigt udstillet :-)

Det er SEM DPM30E4 (SEM.co.uk), DC med børster. Tror det er en form for
stepmotor! De skal kunne reguleres i hastighed :-)

//Søren

Re: Motor controller til 24v motor

Hvis du ikke ved hvilken motortype, det er, kan du heller ikke købe en
styring til den. Kontakt leverandøren af motoren, og få dem til at
hjælpe med oplysninger,

Bo //

Re: Motor controller til 24v motor
Det er SEM DPM30E4 (SEM.co.uk), DC med børster. Tror det er en form for
stepmotor! De skal kunne reguleres i hastighed :-)

//Søren

Den type kan jeg ikke finde på SEM.co.uk, er du sikker på navnet?

De motorer jeg kan se er tilsyneladende nogle avancerede servomotorer.

Re: Motor controller til 24v motor

Hejsa

Ja, det er det modelnummer der stE5%r pE5% dem. Kan vE6%re de er
specialfremstillet til dem jeg fik dem af! Der stE5%r pE5% den: ferrite dc
brushed stepmotor

//sF8%ren

Site Timeline