MOSFET transistor købes hvor?

Jeg skal bruge 2 MOSFET transistorer til et Abit IC7-MAX3 bundkort. Hvis jeg
har aflæst dem rigtigt hedder de, 5503LTA og 13N03LA.

Er der nogen her der ved hvor jeg kan købe disse online? Jeg er ikke
momsregistreret.

Med venlig hilsen el-novicen :-)

Re: MOSFET transistor købes hvor?

nu er det ikke for at vE6%re negativ. men jeg tror bedre det kan betale
sig at finde et brugt bundkort pE5% dba. da det er gammelt og hvad hvis
det ikke er de mosfet der er brE6%ndt af. sE5% er det bare spildte
penge :-)

Re: MOSFET transistor købes hvor?

Du har sikkert ret, men jeg hader at smide ting ud som muligvis kunne reddes
hvis man gjorde sig lidt umage.

Re: MOSFET transistor købes hvor?

Hvis transistorerne er brændt af har det en årsag. Har du fundet den ?
-det kan godt skyldes defekte kondensatorer.

Bo //

Re: MOSFET transistor købes hvor?
Hej!

.,..

Ellers kan de da snildt gå istykker alene pga. varme har jeg da set før.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: MOSFET transistor købes hvor?

Der var 2 tydeligt defekte kondensatorer omkring AGP porten, dem har jeg
skiftet.
Da jeg skiftede disse opdagede jeg at de efterlyste transistore som befinder
sig ved siden af de nu udskiftet kondensatorer, var godt svedne. De har
været så varme at tinnet er smeltet, og lakken omkring den ene er boblet op.
Så vidt jeg kan se har ingen af de nærliggende printbaner taget skade.

Re: MOSFET transistor købes hvor?

Virker de ikke?