Mosfet søges: TPC8111

Hej alle,

jeg har brændt sådan en af på min bærbare computers bundkort, så nu har jeg forsøgt at finde ud af hvor jeg kan købe en, det kan jeg ikke hos RS-Components og heller ikke hos Aswo.

Så vidt jeg kan søge mig frem til er det Toshiba der laver mosfet'en, jeg har fundet dette datark:

Hvem ved hvor jeg finder sådan en fætter eller noget der kan erstatte den?

Mvh Peter

Reply to
Peter Anskjær