Monocromt billedrør ca. 9" eftersøges

Hej gruppe

Hvem forhandler Orion billedrør?

Jeg mangler en erstatning til et Orion R90EPDB-H

Jeg har prøvet med et 9" fra en KFC skærm, men desværre er det lige netop
6mm. for stort ;-)

Skulle en af jer ligge inde med noget brugbart, evt. brugt, kan vi jo futte
til en markedsgruppe

Farven er ligegyldig.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Monocromt billedrør ca. 9" eftersøges

futte

Jeg har en 9" DSF monitor stående (hvad "DSF" er inden i ved jeg ikke).

Den blev købt i Zitech i sin tid.

Hvilket udstyr skal monitoren side i?

/Tom

Re: Monocromt billedrør ca. 9" eftersøges

En CNC-maskine.

Har du mulighed for at se hvad se hvad der står på selve billedrøret?
--
Mvh. Uffe Ravn
Der åbenbart alligvel ikke forstår at slette på Usenet

Re: Monocromt billedrør ca. 9" eftersøges

Der står:
Philips
9301695 6002X
M24-306CGB/PD

Kan evt. sende et billede af billedrøret hvis det er til nogen hjælp.

/Tom

Re: Monocromt billedrør ca. 9" eftersøges

Hmm. i gamle dage havde jeg en "rørbibel" mon jeg kan finde den igen?

Et billede af røret, med afmonteret billedrørssokkel og med synlig sut, kan
måske hjælpe mig til at udelukke det.
Så ja tak til et billede.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Monocromt billedrør ca. 9" eftersøges

Jeg har lige sat FUT til news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline