Monitor med tiltagende billedfejl

Jeg har en Sony Multiscan E200 monitor, som nu er begyndt at lave
billedfejl. Det er som om, at billedet "ruller rundt" i bunden som et ark
papir. Fejlen varierer med lysintensiteten og er værst, når det, der vises
på skærmen, er mørkt. Er baggrunden derimod hvid, er fejlen næsten ikke at
se. Du kan se et eksempel her:

http://www.thers.dk/billedfejl.htm

Nu er jeg rimelig fix på fingrene, så jeg vil gerne udbedre fejlen selv. Men
hvad skyldes fejlen typisk og hvad skal jeg kigge/måle efter?

Med venlig hilsen,
Danny

Re: Monitor med tiltagende billedfejl

Hej Danny.

Du skal lede i Vertikal-afbøjningen. lytter omkring ic'en er et godt bud
(eller selve ic'en)

Mvh.

Jan Rasmussen - snart ejer af en ny(ere) bil.

Site Timeline