Monitor KFC

Hej NG

Jeg har en gammel monitor som jeg gerne vil have til at virke igen, desværre
blev
vga stikket klippet, af en mand som snuppede pcèn en mørk aften ;-(
Det er en KFC model MA-0933 S/N 1133528.
Det er kun en monokrom monitor, så der ikke så mange ledninger som stikker
ud af kablet, men hvordan skal de lige samles igen??
Der er en 4 ledninger samt en coax variant og skærm.
De 4 ledninger er brun, sort, hvid og gul. Har kigget lidt i nogle bøger og
har fundet
lidt som jeg har prøvet med, desværre ruller billedet en hel del lige nu.

Har prøvet som følger:
VGA 15 pol.

brun       ben 4
sort        ben 14