Modtager til 433 MHz termometer

OBH (og andre) laver trådløse termometre, med op til
3 sendere. Jeg kunne godt tænke mig en modtager til disse signaler.
Den skal have et output der kan umiddelbart kan bruges af en cpu.

Er oplysninger om kodning og frekvens tilgængelig?
Kan man købe et modtagermodul til 433 MHz for et rimeligt beløb?

Ivar Magnusson

--
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews /

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net /

Re: Modtager til 433 MHz termometer

Jeg tror, at det er mere simpelt. Jeg fik gang i min gamle
scanner, så jeg vil prøve at finde den nøjagtige frekvens.
Men termometeret sender kun ca. en gang pr. minut, så det
kommer nok til at tage noget tid at finde den.
Jeg tror at det blot er en stribe bit der bliver sendt.

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
Re: Modtager til 433 MHz termometer
et gæt: 433.92Mhz kan købes for under 100,-kr som færdig modul, skal
lige finde linket http://www.wireless-products.dk
mvh Erik

Re: Modtager til 433 MHz termometer

Det ser ud til at være 433,05 MHz

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews /

Re: Modtager til 433 MHz termometer

Ring og snak med Jørn i det firma jeg gav dig et link til.
mvh Erik

Site Timeline