Modificere et PCI kort?

Hejsa!

Har I prøvet at modde et PCI kort?

Jeg har et Hauppauge PVR-350. Det er full-size og passer derfor ikke
umiddelbart i dette kabinet:
http://www.tranquilpc.co.uk/photogallery/photgallery.htm
http://www.tranquilpc.co.uk/pci_guide_lines.htm

De to capacitators der sidder i bagenden af kortet sidder i vejen!

Ok - jeg går ud fra, at man ikke bare kan fjerne dem ;-)

Men kan man ikke flytte dem eller lægge dem ned?

En vejledning eller links til det modtages gerne :-)

Mvh.
Thomas Rokamp

Re: Modificere et PCI kort?

Jeg ville finde to helt identiske nye kondensatorer, de har nemlig nogle
2-3cm lange ben. Så ville jeg lodde de gamle ud(husk at notere polariteten
på printet!!) og derefter lodde de nye i med bukkede ben. Så ville jeg
eventuelt lime kondensatorne fast på printet så jeg ikke kom til at knække
dem af eller kortsluttet benene...

Alt afhængig af hvor meget plads der er ville jeg enten montere dem på
oversiden af printet eller på undersiden...

Det var hvad jeg ville gøre:-)

MVH
  Thomas

Site Timeline