moderne løsning for potentiometre - Page 2

Re: moderne løsning for potentiometre

og med fuld kontrol over returvejene.

-det digitale er vel ikke i signalvejen, men kun til at styre en

Re: moderne løsning for potentiometre

Et godt analog potmeter er nu ikke at foragte til volumekontrol.
Betjeningskomfort og 'feel' synes jeg er bedre end de moderne smarte

der sporer OK, men det er vist mere held end forstand.

--
Ulrik Smed
Aarhus

Re: moderne løsning for potentiometre
Den 14-01-2014 19:45, Bo Bjerre skrev:

Nostalgi - ja det er det vel.

Jeg har selv loddet hver en 1% metalfilm modstand, og hver en 1%
styroflex kondensator i printet. Lyden var i 1989 helt fantastisk, og
kan nemt leve op til 2014 niveau.

frekvens og ur.

hysteri for min skyld.

Karl Erik.