Mobil tlf i Alu. (HTC Legend) antenneforhold?

Har set at HTC har sendt en ny mobil på market med et alu hus.

I den forbindelse er jeg kommet til at tænke på om en mobil i metalhus har
lige så gode modtage og sende egenskaber som en i plast?

Det lader til at antennen sidder i et batteri dækslet, der er i plast.
Forbindelsen til dækslet, og dermed antennen, sker gennem 2 ledende metal
clips.
Kan sådanne clips godt "lede" HF signal også om fx 3år (når de er fyldt med
lommer uld osv)???

På forhånd tak,

Mvh
Martin

Re: Mobil tlf i Alu. (HTC Legend) antenneforhold?

Såvidt jeg husker det var det lavet i stil med det på min gamle nokia 3210,
så mon ikke det er ok

Kasper

Re: Mobil tlf i Alu. (HTC Legend) antenneforhold?

ja.. men skal telefonen holde3 E5%r ? med den hastighed der tilbydes nye
modeller.... ( jvr, tv- reklamerne) sE5% skal man jo skifte mindst hvert
halve eller kvarte... ( er godt nok glad for min nokia 3210, og har
ikke tE6%nkt at skifte - den kan det jeg skal bruge)

Re: Mobil tlf i Alu. (HTC Legend) antenneforhold?

ja.. men skal telefonen holde3 år ? med den hastighed der tilbydes nye
modeller.... ( jvr, tv- reklamerne) så skal man jo skifte mindst hvert
halve eller kvarte... ( er godt nok glad for min nokia 3210, og har
ikke tænkt at skifte - den kan det jeg skal bruge)

Har du fået den udbygget med vibrator? :)

Kan huske jeg fik lavet det.. hvis du er interasseret har jeg stadig
vibratoren liggende, den passer lige i.. men du skal have et datakabel for
at enable funktionen i softwaren

Kasper

Re: Mobil tlf i Alu. (HTC Legend) antenneforhold?
3210 var lavet af plastik.

--20%
Venlig Hilsen
Lars Raaby