Mitsubishi MELSEC FX2N PLC, hvordan kan man lege lid t med sådan en ?

Hej NG.

Jeg er kommet i besiddelse af en Mitsubishi MELSEC FX2N PLC + diverse I/O moduler, bla: FX2N-4DA Analog udgangsmodul (-10 - +10 VDC / 0 - + 20 mA / 4 - 20 mA) FX2N-4AD Analog indgangsmodul (-10 - +10 VDC / 0 - + 20 mA / 4 - 20 mA) FX2N-4AD-PT Analog indgangsmodul 4 pt100 f=F8lere -100 - +600=B0C FX2N-8EYR-ES Digital outputmodul, 8 rel=E6udgange FX2N-485BD, RS485 indstiksmodul

  • diverse kabler.

Hvordan kan man lege lidt med s=E5dan en ?

-- Christian......

Hold afstand.... S=E5 kan det v=E6re vi andre ikke skal holde i k=F8 i evigheder.

Reply to
Christian B. Andresen

Ved at have rette software og et programmeringskabel.

Klaus D. Mikkelsen (google gro

:-)

Noget du kender til ? Ellers b=F8r jeg vel egentligt g=E5 til Erik H. han burde vel vide lidt om dem ?

-- Christian......

Hold afstand.... S=E5 kan det v=E6re vi andre ikke skal holde i k=F8 i evigheder.

Reply to
Christian B. Andresen

"Christian B. Andresen" skriver:

Jeps, svjh er det noget lignende der styrer en vis modelbane der viser Hadsten by fra midten af 50'erne.

En del.....