Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Mit Gram KS200 køleskab er begyndt at lave så meget kondensvand, at
der skal ligge en karklud inde i det hele tiden. Den kan vrides en
gang om dagen. Hvad skyldes det ?

På forhånd tak

John

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Prøv dk.teknik.el
Oplys hvor kondensvand er (inde/ude)

Mikkel

Re: Mit Gram køleskab l aver SÅ meget konde nsvand !

Forstoppet drænafløb ?

/Hans

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Utæt dør/dørpakning

Erling

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Bag i skabet indvendig er der nok en rille med et afløb ud gennem bagvæggen,
dette afløb vil gerne stoppe til, rens det, så kører det for dig igen.

Hold derforuden døren lukket så meget som muligt, og tjek at den slutter
tæt!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Tak for alle gode råd. Jeg må gå lidt på jagt.

mvh

John

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Mit 4md. gl. Gram KS 360 laver samme nummer , der kommer service besøg i
morgen.
Det var ikke et ukendt problem for dem !!! vi må se hvad han siger.

Jeg skriver når jeg ved mere.

MVH
Martin

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Er du mundaflæser?

Erling

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Hvad mener du ?

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Hvad tror du ?

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Du skriver, vi må "se", hvad de siger.

Erling

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Syg "humor" eller forstod du ikke hvad han mente ?

--
MVH.
N_B_DK

Nej, det er bare dansk, når det er bedst.

Erling

Re: Mit Gram køleskab laver SÅ meget kondensvand !

Fordamperen bagerst i skabet sider for lang ude , således at vandet ikke
løber videre ned af bagvæggen men falder frit ned i bunden forbi drybrille.

Skub pladen lidt ind og giv den lidt silikone i rillen så virker det.

Dette er officiel Gram løsning af problemet med vand nederst i skabet.

MVH

Den døvstumme og ordblinde grafiker

Site Timeline