Ministik

Jeg har ved en lokal elektronikhandler fundet nogle 5-polede ministik til printmontage med skrueterminaler. stikkene er med en indbyrdes pitchafstan på 2.54mm, hvilken er den halve af normalt. Er der nogen, der har en ide om, hvem der kunne være producent på disse? Der er intet at finde på stikkene.

-- Med venlig hilsen

Tomas Skott

Reply to
Tomas Skott

Phoenix?

HM

Reply to
Harald Mossige

Harald Mossige skrev:

Har du et link? Jeg har vist ikke fundet det rette firma.

--
Med venlig hilsen

Skott
Reply to
Tomas Skott

Jeg trur det er i nærheten her.

HM

Reply to
Harald Mossige

Harald Mossige skrev:

Der er godt nok mange at vælge imellem. Jeg vil prøve at tage listerne slavisk igennem og se, om jeg kan finde den ønskede type.

Takker for hjælpen så langt :-)

--
Med venlig hilsen

Skott
Reply to
Tomas Skott

Vurder disse fra Phoenix: FFKDS/H-2,54, artikkel 17 91 82 6

HM

Reply to
Harald Mossige

Harald Mossige skrev:

Mon ikke de er lidt pebrede i den udførsel? Ved du, hvem der er distributør i DK?

--
Med venlig hilsen

Skott
Reply to
Tomas Skott

Det ordet skjønner jeg ikke.

Forsøk:

Ellers har Wago tilsvarende. Forsøk

HM

Reply to
Harald Mossige

Pebrede er et slang udtryk for dyre.

-- Slet transportmidlet før dk __o Poul Erik Lindaa === _'\

Reply to
Poul Erik Lindaa