Minijack stik

Minijack stik eller hvad hedder de stik man bruger til mp3 afspilleren
m.m.? Nå men jeg skal bruge 2 stk. gerne i et ordentligt materiale alla
metal, altså ikke sorte plastik stik.

Hvor kan jeg finde sådan noget i Kbh eller alternativt i en webshop?

--
:: J.K.Arning :: 21-01-2007 01:54:23 :: http://arning.dk ::

Re: Minijack stik

Brinck eller Aage Jensens musikhus. Kvaliteten er ok, men ikke Neutrik.

--
Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Minijack stik
Du kunne ogsE5% prF8%ve El-supply.dk eller se om der er en hi-fi butik i
nE6%rheden af dig der mE5%ske havde et pE5% lager.

Re: Minijack stik

Nu er det jo ikke mig der skal købe stik...?

Men anyway: el-supply tager 50kr i porto, så når Arning efterlyser noget i
KBH så vil Brinck e.l. være nemmest. I øvrigt er det samme stik Brinck og
El-supply fører. Jeg købte en håndfuld og der var to af den der var defekte,
tippen var ikke forbundet.

--
Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Minijack stik
NE5%h ja... Sorry... Det havde jeg ikke lige tE6%nkt over :D

Re: Minijack stik

Det gælder stort set alle stik hos både Åge Nielsens eft. og Brinck:
Kvaliteten er møgelendig!

Ole fra Åge siger, at det er det, folk vil have, så han tager ikke
ordentlige stik hjem. Og el-supply sælger det samme bras, som de to andre.

Hvis man vil have kvalitet, så er det hos RadioParts.

Claus

Re: Minijack stik
Hej Claus

Det er lidt forkert, det er ikke et spørgsmål om hvor
man handler, det drejer sig om hvad man køber.

Re: Minijack stik

Naturligvis. Problemet er bare at der ikke er noget at vælge imellem. Jeg
købte  nogle jackstik og nogle "lige" antennestik hos el-supply og begge
dele var elendige. Skruerne på antennestikkene kunne ikke skrues ordentlig
i, men knækkede over og jasctikkende var som nævnt heller ikke til at stole
på.
Problemet er at man ikke ved det før man har prøvet det og så er pengene
spildt. Eneste mulighed er at se på hvem der har produceret det man skal
bruge og så købe efter det og ikke efter hvad en elektronikbiks tilfældigvis
har liggende i skuffen.

--
Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Minijack stik

Ja, godaw do! :-)

Man kan jo ikke købe varer, der ikke findes i forretningen!

Der er jo ingen af de to nævnte forhandlere som har kvalitetsstik.

Ole *vil* *ikke* tage dyre kvalitetsstik hjem, fordi der er ingen, som vil
betale for det. Derfor har han kun det billige plastiklort, som ikke er en
daddel værd. Se bare på hans DIN stik. Det er simpelthen det rene møg, og
man skal være mere end heldig hvis de kan overleve bare en enkelt lodning...

Claus

Re: Minijack stik

Brinck .. selvfølgeligt dem havde jeg helt glemt.

Tak for tips.

--
:: J.K.Arning :: 21-01-2007 11:20:43 :: http://arning.dk ::

Site Timeline