Mini XLR stik ?

Mini XLR stik , hvor kan de købes ??

mvh
AS

Re: Mini XLR stik ?

www.monacor.dk

/peter

Re: Mini XLR stik ?
Der kan du se forhandler, men ikke købe. Monacor sælger kun engros.

Per :o)

Re: Mini XLR stik ?
Er der nogle Monacor forhandlere der kan anbefales
og som forhandler alle produkterne ???

mvh
AS

Re: Mini XLR stik ?
Du kan da  få f.eks brinck til at hente hjem fra monacor vil jeg tro

/René

Re: Mini XLR stik ?

Alle monacor forhandlere har samme sortiment, men nok et noget forskelligt
varelager..

De fleste af produkterne leveres fra dag til dag..

Hvis der er noget du skal have fat i, og din lokale monacor-pusher ikke
gider skaffe hjem kan du smide en mail efter mig, så kan jeg da bestille det
for dig..

/peter ( snipped-for-privacy@naeslund.dkFJERN )

Re: Mini XLR stik ?
hej ng

jeg har købt dem hos elektronik lavpris i århus men de var nu ret dyre mener
jeg
ca- 60-70 kroner per stk. tlf 86130655

ps. de er osse monaco forhandler så det er nok der fra de får dem

vh. lars madsen