mini usb stik i 90gr

Jeg har fået en ny GPS hvor strømstikket fylder meget, det er i mini usb og
skal sættes op i bunden af gps´en og fylder ca 5 cm nedad så

Nu leder jeg så evt efter løs han og hun stik i mini usb som jeg selv kan
sætte sammen eller et forlænger kabel hvor  stikket ikke fylder ret meget

eller det aller bedste vil være et usb stik i 90gr knæk med han / hun

/ Jesper

Re: mini usb stik i 90gr

lyder som kablet til en Garmin Nuvo 2xx - det er vinklet

sådan a'la dem her
http://www.usbfirewire.com/ucablecam5b.html
--
Jan_stevns

Re: mini usb stik i 90gr

Præcis, jeg kunne vel købe en af dem, flække den sammen med et andet stik
eller evt noget adapter værk tilbage til mini USB hun

/ Jesper

Re: mini usb stik i 90gr

Hvis det kun er til opladning kan du vel bare bruge den ledning, man
bruger til en Garmin -  de benytter mig bekendt bare de 5 volt i USB
stikket, og ikke andet

fandt lige

http://www.tigerdirect.com/applications/searchtools/item-details.asp?EdpNo23%6313&SRCCODE=SHOPPINGDF&cm_mmc_o=2mHCjCmtB55bETCjCVqHCjCdwwp

linket knakker nok - men prøv google - og søg efter angled mini usb
connector
følg det tredie link
--
Jan_stevns