Mini trafo på backlight modul

Jeg har lagt nogle billeder på

http://www.mskappel.dk/backlight.htm

og jeg vil gerne vide hvem der har lavet denne "mini transformer" og hvor
jeg kan købe en ny,

da denne formodes at være i stykker, da der ikke kan måles gennemgang på
udgangs side.

Mange tak for hjælpen.

Morten Kappel

Re: Mini trafo på backlight modul

Har du målt direkte på transformatoren eller i stikket (normalt er der en
kondensator mellem transformator og stik).

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Det er målt direkte på trafo.

Re: Mini trafo på backlight modul
Hej!

Har du målt på "tværs" af trafoen? Nogen gange er de underligt koblede i lcd
invertere...

Men anyways, hvis den er defekt så køb et andet print. Det kan godt vise sig
umuligt at finde den specifikke trafo, og en ombytter kan være rimelig i pris.
Jeg fandt f.eks. en inverter til en IBM for 100,- + porto i den danske
edb-markedsgruppe. Prøv også Ebay m.fl.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline