Mini trafo på backlight modul

Hej

Jeg har lagt nogle billeder på

og jeg vil gerne vide hvem der har lavet denne "mini transformer" og hvor jeg kan købe en ny,

da denne formodes at være i stykker, da der ikke kan måles gennemgang på udgangs side.

Mange tak for hjælpen.

Morten Kappel

Reply to
Morten S. Kappel

"Morten S. Kappel" skrev i en meddelelse news:r07gh.6$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Har du målt direkte på transformatoren eller i stikket (normalt er der en kondensator mellem transformator og stik).

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Det er målt direkte på trafo.

Reply to
Morten S. Kappel

Hej!

Morten S. Kappel wrote: >

Har du målt på "tværs" af trafoen? Nogen gange er de underligt koblede i lcd invertere...

Men anyways, hvis den er defekt så køb et andet print. Det kan godt vise sig umuligt at finde den specifikke trafo, og en ombytter kan være rimelig i pris. Jeg fandt f.eks. en inverter til en IBM for 100,- + porto i den danske edb-markedsgruppe. Prøv også Ebay m.fl.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to