Mini torx-skruetrækkersæt

Hej!

Nogen der har fundet et sted at købe et godt torx-skruetrækker sæt? Jeg
skal primært bruge de _rigtigt_ små skruetrækkere, dvs. mindre end T6.

Ideer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Mini torx-skruetrækkersæt

De fås fx. hos Elfa og RS Komponent

Børge

Re: Mini torx-skruetrækkersæt
Hej!

Tjo, det gør de da :) Men jeg håbede bare at en eller anden biks havde
et sortiment til en overkommelig pris. Men ellers må jeg jo bide i det
sure æble og ofre de 100,- pr. stk de koster for T3-4-5.

Men nu handler Elfa vel ikke længere med private? Kan desværre nok ikke
handle igennem firmaet da vi har konto og ikke sådan lige mulighed for
individuel opkrævning  :-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Mini torx-skruetrækkersæt

Jo, hvis du kontakter det gamle Århus Radiolager, som nu er ELFA. Bor du i
nærheden af Århus, kan du besøge deres butik i Brabrand, hvor der kommer
masser af private, der lige skal hente 2 stk. 1/4W modstande og snakke :o)

En anden mulighed kunne være en shop, der sælger tilbehør til
mobiltelefoner. Jeg har flere gange set at de havde sæt med helt små Torx
skrutrækkere.

Re: Mini torx-skruetrækkersæt

jeg bestiller gerne for dig mod forudbetaling osv... ja jeg har cvr
nummer...

Rasmus
Re: Mini torx-skruetrækkersæt
Hej Kim

Hvis du handler ved RS kan du jo bare få fakturaen og betale
den via dit homebanking system.

Re: Mini torx-skruetrækkersæt
  Tjo, det gør de da :) Men jeg håbede bare at en eller anden biks havde

Silvan til en 20- for et sæt med 6-8 stk mener jeg i alle de små
størrelser. Mine holder fint. så kan man sku skifte efterhånden de blir
slidt.
mvh Erik

Re: Mini torx-skruetrækkersæt
Hej Kim

Prøv at se om T.Hansen ikke har et sæt du kan bruge, dem de sælger til at
adskille mobiler.

Mvh Hauge

Re: Mini torx-skruetrækkersæt

http://www.mobiludsalg.dk/pl/Telefoni_Reservedele_V ærktøj_189.aspx

http://www.hb-elektronik.dk/mb_articles.php?catid51%2&saSearch [category]=Torx+skruetr%E6kkere

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Mini torx-skruetrækkersæt
Hej!

Tak for jeres forslag. Jeg køber nok T3-4-5-6 hos Elfa, og så må jeg jo betale
hvad det koster for kvali' :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline