Mini Jack stik 2,5mm

Hej NG
Og tak for de mange forslag til hvor jeg skal finde disse små jackstik,
problemet er bare at der er overhovedet ingen der har dem.
Jeg fik her i NG godt nok et link til et firma i USA som har dem, men allene
fragten er jo dyrere end stikkene.

Derfor prøver jeg en gang til.
Det jeg skal bruge er nogle som er 2,5mm vinklede færdig støbte og gerne med
1,5-1,8m ledning.

Har nogen kenskab til om der til nogle billige hovedtelefoner, ørepropper
til walkman, mobil telefoner eller lignende bruges nogle sådanne stik, det
kunne jo være at det var billigere at købe nogle sådanne og så klippe dem i
stykker.

mvh
DrNielsen

Re: Mini Jack stik 2,5mm
ørepropper
det
dem i
Nokia benytter et minijack til håndfri på de modeller der ikke benytter
et bredt stik. Jeg kan desværre ikke huske om det er 2,5mm.
Det er vinklet, men vist nok også stereo (men det kan man vel leve med?)

--
best regards
Anders Thorsby

Re: Mini Jack stik 2,5mm

Er det ikke 4 polet ?? er ikke sikker men syntes jeg kan erindre noget om
det

Kasper

Re: Mini Jack stik 2,5mm
Hej
Ja jeg har fundet et sted, hvor der står det er 2,5mm så jeg smutter lige
forbi thansen og kikker på dem. At det er stereo er sådan set lige meget,
jeg har fået fortalt at det altid virker i mono.

DrNielsen

Re: Mini Jack stik 2,5mm
Ja, du bør dog sammenføre de ledere, der kun skulle have været mono.

--
best regards
Anders Thorsby

Site Timeline